Η διδασκαλία ομηλίκων ως μέσο εφαρμογής της ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάκγες :διαδικασία και αποτελεσματικότητα
Peer tutoring as a means to implementing inclusion :process and efficacy
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/52112/20248.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Τούλια, Αναστασία Γ.Όνομα μέλους επιτροπής
Βλάχου, Αναστασία
Στρογγυλός, Βασίλειος
Βλάχος, Φίλιππος
Διδασκάλου, Ελένη
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Νικολαραΐζη, Μάγδα
Όνομα Επιβλέποντος
Αβραμίδης, Ηλίας
Ημερομηνία
2019Γλώσσα
en
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.