Η διδασκαλία ομηλίκων ως μέσο εφαρμογής της ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάκγες :διαδικασία και αποτελεσματικότητα
Peer tutoring as a means to implementing inclusion :process and efficacy
dc.contributor.advisor | Αβραμίδης, Ηλίας | el |
dc.creator | Τούλια, Αναστασία Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T09:12:23Z | |
dc.date.available | 2020-04-06T09:12:23Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 20248 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/52112 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8016 | |
dc.language.iso | en | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις | el |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Άτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση | el |
dc.title | Η διδασκαλία ομηλίκων ως μέσο εφαρμογής της ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάκγες :διαδικασία και αποτελεσματικότητα | el |
dc.title | Peer tutoring as a means to implementing inclusion :process and efficacy | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Βλάχου, Αναστασία | el |
dc.contributor.committeeMember | Στρογγυλός, Βασίλειος | el |
dc.contributor.committeeMember | Βλάχος, Φίλιππος | el |
dc.contributor.committeeMember | Διδασκάλου, Ελένη | el |
dc.contributor.committeeMember | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.contributor.committeeMember | Νικολαραΐζη, Μάγδα | el |