Η διδασκαλία ομηλίκων ως μέσο εφαρμογής της ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάκγες :διαδικασία και αποτελεσματικότητα
Peer tutoring as a means to implementing inclusion :process and efficacy
Ver/
Autor
Τούλια, Αναστασία Γ.Committee member
Βλάχου, Αναστασία
Στρογγυλός, Βασίλειος
Βλάχος, Φίλιππος
Διδασκάλου, Ελένη
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Νικολαραΐζη, Μάγδα
Supervisor name
Αβραμίδης, Ηλίας
Fecha
2019Language
en
Materia
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.