Mostra i principali dati dell'item

Developing primary school pupils' language awareness through plurilingual fairytales

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίταel
dc.creatorΚουραλίδου, Ελένη-Μαρίαel
dc.date.accessioned2019-01-17T07:37:38Z
dc.date.available2019-01-17T07:37:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17987
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49779
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓραμματισμός, Γλωσσικόςel
dc.subject.otherΓραμματισμός -- Πρακτικέςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Γλωσσική ανάπτυξηel
dc.subject.otherΠαραμύθια -- Μέσα διδασκαλίαςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΗ συμβολή του πολύγλωσσου παραμυθιού στην ανάπτυξη της γλωσσικής επίγνωσης μαθητών του δημοτικού σχολείουel
dc.titleDeveloping primary school pupils' language awareness through plurilingual fairytalesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International