Show simple item record

Developing primary school pupils' language awareness through plurilingual fairytales

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίταel
dc.creatorΚουραλίδου, Ελένη-Μαρίαel
dc.date.accessioned2019-01-17T07:37:38Z
dc.date.available2019-01-17T07:37:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17987
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49779
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓραμματισμός, Γλωσσικόςel
dc.subject.otherΓραμματισμός -- Πρακτικέςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Γλωσσική ανάπτυξηel
dc.subject.otherΠαραμύθια -- Μέσα διδασκαλίαςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΗ συμβολή του πολύγλωσσου παραμυθιού στην ανάπτυξη της γλωσσικής επίγνωσης μαθητών του δημοτικού σχολείουel
dc.titleDeveloping primary school pupils' language awareness through plurilingual fairytalesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International