Show simple item record

Bridging informal and formal mathematics knowledge

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.contributor.advisorΓκανά, Ελένηel
dc.creatorΚριεζή, Μαρία Ν.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:59:02Z
dc.date.available2018-07-18T10:59:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17773
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48994
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subjectΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subjectΜαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subjectΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.titleΓεφυρώνοντας την άτυπη με την τυπική μαθηματική γνώσηel
dc.titleBridging informal and formal mathematics knowledgeen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International