dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου, Χαρίκλεια | el |
dc.creator | Αριστείδου, Δέσποινα Α. | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:59:02Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:59:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17774 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48993 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.subject.other | Μαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.subject.other | Τσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.title | Αξιοποίηση της πολυτροπικότητας για τη διδασκαλία των εννοιών της περιμέτρου και του εμβαδού σε μαθητές Ρομά | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |