Show simple item record

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΜπακαλέξη, Αικατερίνη Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16189
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47565
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3199
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία με ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.titleΣχέση υπολογιστή-μάθησης στην προσχολική ηλικία: τι λένε σήμερα η εκπαιδευτικός, οι γονείς και τα παιδιά στο πλαίσιο μιας σχολικής μονάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International