Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΜπακαλέξη, Αικατερίνη Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16189
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47565
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3199
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία με ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.titleΣχέση υπολογιστή-μάθησης στην προσχολική ηλικία: τι λένε σήμερα η εκπαιδευτικός, οι γονείς και τα παιδιά στο πλαίσιο μιας σχολικής μονάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International