Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΜπακαλέξη, Αικατερίνη Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16189
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47565
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3199
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία με ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.titleΣχέση υπολογιστή-μάθησης στην προσχολική ηλικία: τι λένε σήμερα η εκπαιδευτικός, οι γονείς και τα παιδιά στο πλαίσιο μιας σχολικής μονάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International