Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΜπακαλέξη, Αικατερίνη Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16189
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47565
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3199
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία με ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.titleΣχέση υπολογιστή-μάθησης στην προσχολική ηλικία: τι λένε σήμερα η εκπαιδευτικός, οι γονείς και τα παιδιά στο πλαίσιο μιας σχολικής μονάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International