Η επίδραση της διδασκαλίας στρατηγικών αυτο-ρύθμισης με το πρόγραμμα Solve it στην επίδοση κατά την επίλυση μαθηματικού προβλήματος σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μελέτη περιπτώσεων
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/45785/15158.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κεφφέ, ΠαρασκευήΌνομα μέλους επιτροπής
Δερμιτζάκη, Ειρήνη
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Όνομα Επιβλέποντος
Σταθοπούλου, Χαρίκλεια
Ημερομηνία
2016Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.