Η επίδραση της διδασκαλίας στρατηγικών αυτο-ρύθμισης με το πρόγραμμα Solve it στην επίδοση κατά την επίλυση μαθηματικού προβλήματος σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μελέτη περιπτώσεων
Mostra/ Apri
Autore
Κεφφέ, ΠαρασκευήCommittee member
Δερμιτζάκη, Ειρήνη
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Supervisor name
Σταθοπούλου, Χαρίκλεια
Data
2016Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.