Η επίδραση της διδασκαλίας στρατηγικών αυτο-ρύθμισης με το πρόγραμμα Solve it στην επίδοση κατά την επίλυση μαθηματικού προβλήματος σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μελέτη περιπτώσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κεφφέ, ΠαρασκευήΌνομα μέλους επιτροπής
Δερμιτζάκη, Ειρήνη
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Όνομα Επιβλέποντος
Σταθοπούλου, Χαρίκλεια
Ημερομηνία
2016Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.