Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΚαπαχτσή, Βενετίαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:19Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9865
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42030
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1606
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝel
dc.subject.otherΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΗ συνεργατική έρευνα δράσης: ένα μοντέλο για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσα από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International