Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
English
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Toggle navigation
View Item
University of Thessaly Institutional Repository
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
View Item
University of Thessaly Institutional Repository
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Η συνεργατική έρευνα δράσης: ένα μοντέλο για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσα από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας
View/
Open
9865.pdf (7.030Mb)
Author
Καπαχτσή, Βενετία
Supervisor name
Κακανά, Δόμνα-Μίκα
Date
2011
Language
el
Keyword
ΣΧΟΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Access
free
Metadata display
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/42030
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1606
Collections
Διδακτορικές Διατριβές (ΠΤΠΕ)
[55]
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
[1572]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register (MyDspace)
Help Contact
Deposition
About
Help
Contact Us
Choose Language
All of DSpace
English
Ελληνικά