Show simple item record

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΚαπαχτσή, Βενετίαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:19Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9865
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42030
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1606
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝel
dc.subject.otherΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΗ συνεργατική έρευνα δράσης: ένα μοντέλο για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσα από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International