Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
italiano
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Toggle navigation
Mostra Item
DSpace Home
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Mostra Item
DSpace Home
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Mostra Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Tutto DSpace
Archivi & Collezioni
Data di pubblicazione
Autori
Titoli
Soggetti
Η συνεργατική έρευνα δράσης: ένα μοντέλο για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσα από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας
Mostra/
Apri
9865.pdf (7.030Mb)
Autore
Καπαχτσή, Βενετία
Supervisor name
Κακανά, Δόμνα-Μίκα
Data
2011
Language
el
Soggetto
ΣΧΟΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Access
free
Mostra tutti i dati dell'item
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/42030
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1606
Collections
Διδακτορικές Διατριβές (ΠΤΠΕ)
[55]
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
[1572]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Cerca in DSpace
Questa Collezione
Ricerca
Tutto DSpace
Archivi & Collezioni
Data di pubblicazione
Autori
Titoli
Soggetti
Questa Collezione
Data di pubblicazione
Autori
Titoli
Soggetti
My Account
Login
Registrazione
Help Contact
Deposition
About
Help
Contattaci
Choose Language
Tutto DSpace
English
Ελληνικά