Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
français
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Ouvrir une session
Toggle navigation
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Η συνεργατική έρευνα δράσης: ένα μοντέλο για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσα από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας
Voir/
Ouvrir
9865.pdf (7.030Mo)
Auteur
Καπαχτσή, Βενετία
Supervisor name
Κακανά, Δόμνα-Μίκα
Date
2011
Language
el
Sujet
ΣΧΟΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Access
free
Afficher la notice complète
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/42030
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1606
Collections
Διδακτορικές Διατριβές (ΠΤΠΕ)
[55]
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
[1572]
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Chercher dans le dépôt
Cette collection
Parcourir
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Cette collection
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Mon compte
Ouvrir une session
S'inscrire
Help Contact
Deposition
About
Help
Contactez-nous
Choose Language
Tout DSpace
English
Ελληνικά