Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Deutsch
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Einloggen
Toggle navigation
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Η συνεργατική έρευνα δράσης: ένα μοντέλο για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μέσα από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας
Öffnen
9865.pdf (7.030Mb)
Autor
Καπαχτσή, Βενετία
Supervisor name
Κακανά, Δόμνα-Μίκα
Datum
2011
Language
el
Schlagwort
ΣΧΟΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Access
free
Zur Langanzeige
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/42030
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1606
Collections
Διδακτορικές Διατριβές (ΠΤΠΕ)
[55]
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
[1572]
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
DSpace Suche
In dieser Sammlung
Stöbern
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Diese Sammlung
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Mein Benutzerkonto
Einloggen
Registrieren
Help Contact
Deposition
About
Help
Kontakt
Choose Language
Gesamter Bestand
English
Ελληνικά