Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΤΕΦΑΑ) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 107-126 από 828
-
Ανασταλτικοί παράγοντες για την συμμετοχή φοιτητών και φοιτητριών σε αθλητικές δραστηριότητες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(2007)Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν πιθανές διαφορές φύλου και συχνότητας άθλησης σε παράγοντες που πιθανά να αναστέλλουν την ενασχόληση με αθλητικές δραστηριότητες. Στην έρευνα συμμετείχαν 107 φοιτητές και φοιτήτριες, εκ ... -
Ανασταλτικοί παράγοντες συμμετοχής γονέων σε προγράμματα ελληνικών παραδοσιακών χορών
(2008)Σκοπός της παρούσης έρευνας ήταν να εξεταστεί η δομική εγκυρότητα του Μοντέλου των Ανασταλτικών Παραγόντων Αναψυχής στο πεδίο των Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών και να διερευνηθούν πιθανές διαφορές σε σχέση με τα δημογραφικά ... -
Ανασταλτικοί παράγοντες συμμετοχής πελατών χιονοδρομικών κέντρων
(2004)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η σκιαγράφηση του προφίλ των πελατών των χιονοδρομικών κέντρων της νοτίου Ελλάδος (Παρνασσός και Καλάβρυτα) σε σχέση με τους παράγοντες εμποδίων και τις διαστάσεις κινήτρων για συμμετοχή ... -
Ανίχνευση κινητικών διαταραχών του κινητικού συντονισμού σε παιδια προσχολικής ηλικίας
(2007)Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει το ποσοστό παιδιών προσχολικής ηλικίας με κινητική αδεξιότητα στο Ελληνικό περιβάλλον. Στην έρευνα συμμετείχαν 116 αγόρια (η=73) και κορίτσια (π=44) παιδικών σταθμών αστικού κέντρου ... -
Ανίχνευση της συχνότητας διαταραχών ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας σε μαθητές και μαθήτριες ηλικίας 6-12 ετών. Επίδρασή της στη φυσική δραστηριότητα και τις φυσικές ικανότητες
(2013)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η ανίχνευση της συχνότητας εμφάνισης των Διαταραχών Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας στο ελληνικό σχολικό περιβάλλον σύμφωνα με την καταγραφή των εκπαιδευτικών και διερεύνηση ... -
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής, για την άτυπη μάθηση ως μέρος της δια βίου μάθησης
(2010)Στόχος της εργασίας ήταν η μελέτη των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής (ΦΑ) για την άτυπη μάθηση, που είναι η μάθηση που διεξάγεται εκτός φορέων όπως το πανεπιστήμιο και οι δομές του Υπουργείου Παιδείας, με ... -
Αξιολόγηση δεικτών παχυσαρκίας και παραμέτρων της φυσικής κατάστασης μαθητών ιδιωτικού δημοτικού σχολείου
(2007)Η παιδική παχυσαρκία αποτελεί σημαντική απειλή για την υγεία σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (WHO, 1997). Η απειλή αυτή την τελευταία δεκαετία τείνει να λάβει διαστάσεις επιδημίας, μιας και επιφέρει ... -
Αξιολόγηση επιλεγμένων παραμέτρων της φυσικής δραστηριότητας και της κινητικής συναρμογής σε παιδιά με ελλειμματική προσοχή - υπερκινητικότητα (ΔΕΠ / Υ)
(2012)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της κινητικής συναρμογής και της Βηματομετρικής φυσικής δραστηριότητας παιδιών με ελλειμματική προσοχή / υπερκινητικοτητα (ΔΕΠ/Υ). Στη μελέτη συμμετείχαν 50 παιδιά ηλικίας ... -
Αξιολόγηση παρεμβατικού προγράμματος αγωγής υγείας - υγιεινής διατροφής με στόχο τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών σε μαθητές/τριες Ε' και ΣΤ' τάξης δημοτικών σχολείων
(2010)Σκοπός της έρευνας ήταν η αξιολόγηση ενός προγράμματος αγωγής υγείας- υγιεινής διατροφής με στόχο τη βελτίωση των διατροφικών συνηθειών σε μαθητές/τριες Ε' και ΣΤ' τάξης ολοήμερων δημοτικών σχολείων. Στην έρευνα συμμετείχαν ... -
Αξιολόγηση παρεμβατικού προγράμματος “Αγωγής Υγείας” ως προς τη διαχείριση βάρους υπέρβαρων μαθητών/τριών Γυμνασίου
(2012)Σκοπός της έρευνας ήταν η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενός προγράμματος παρέμβασης με στόχο τη μείωση του σωματικού βάρους (ΣΒ) υπέρβαρων εφήβων. Στην έρευνα συμμετείχαν εθελοντικά 43 υπέρβαροι-παχύσαρκοι μαθητές ... -
Αξιολόγηση πέντε στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)Στο πλαίσιο του γενικότερου ερευνητικού ενδιαφέροντος για τους προσανατολισμούς των στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης πέντε στόχων. Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ' ...