Search
Now showing items 1-10 of 25
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων ασύγχρονης εκπαίδευσης (e-class) στην υποστήριξη της παραδοσιακής διδασκαλίας στο Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.
(2009)
Στην έρευνα συμμετείχαν διακόσιοι επτά φοιτητές/τριες του Τμήματος Επιστήμης
Φυσικής Αγωγή & Αθλητισμού στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Τ.Ε.Φ.Α.Α.,
Δ.Π.Θ.), ηλικίας από 19 έως 24 ετών. Το δείγμα αποτέλεσαν 75 ...
Τρόποι εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και κλίμα παρακίνησης
(2005)
Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ διαφορετικών
τρόπων εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και της εσωτερικής παρακίνησης,
τους προσωπικούς προσανατολισμούς και ιδιαίτερα το κλίμα παρακίνησης. ...
Η αποτελεσματικότητα ενός μουσικοκινητικού προγράμματος εκπαίδευσης στις δεξιότητες χειρισμού σε 6χρονους μαθητές
(2005)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μουσικοκινητικής
αγωγής στην εκμάθηση δεξιοτήτων χειρισμού σε παιδιά της πρώτης τάξης
Δημοτικού. Οι συμμετέχοντες ήταν εβδομήντα πέντε μαθητές-τριες(τριάντα ...
Απόψεις φοιτητών φυσικής αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση συμφοιτητών με αισθητηριακές διαταραχές
(2005)
Σκοπός της έρευνας ήταν η εξέταση των απόψεων των φοιτητών φυσικής
αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση συμφοιτητών τους με αισθητηριακές διαταραχές
(κώφωση, τύφλωση) στο πρόγραμμα σπουδών του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Το δείγμα αποτελείτο
από ...
Διερεύνηση της λεκτικής συμπεριφοράς του καθηγητή φυσικής αγωγής στο μάθημα
(2006)
Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις σχέσεις και την
επικοινωνία ανάμεσα στον καθηγητή Φυσικής Αγωγής και τον μαθητή-
αθλητή κατά τη διάρκεια του μαθήματος της γυμναστικής αξιολογώντας τα
επίπεδα της συμπεριφοράς ...
Η έκφραση της κινητικής δημιουργικότητας μέσω διαφορετικών τύπων οδηγιών
(2005)
Οι λεκτικές υποδείξεις ή ερωτήσεις είναι μεταξύ άλλων, ένας από τους τρόπους
παροχής ερεθίσματος (Chen & Cone 2003), που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας
παιδαγωγός για την παρουσίαση ενός κινητικού θέματος ή προβλήματος. ...
Αυτοαποτελεσματικότητα φοιτητών/τριών ως προς την ικανότητα διδασκαλίας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
(2006)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξεταστούν η αυτοαποτελεσματικότητα
φοιτητών του ΤΕΦΑΑ που κάνουν την πρακτική τους στα σχολεία, η ικανοποίησή
τους από τη διδασκαλία της φυσικής αγωγής καθώς και η αντίληψή τους για ...
Αξιολόγηση πέντε στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)
Στο πλαίσιο του γενικότερου ερευνητικού ενδιαφέροντος για τους προσανατολισμούς των
στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο
αξιολόγησης πέντε στόχων. Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ' ...
Η συμβολή ενός διαθεματικού προγράμματος φυσικής αγωγής στην καλλιέργεια του προφορικού και γραπτού λόγου παιδιών προσχολικής ηλικίας
(2006)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η επίδραση ενός διαθεματικού
προγράμματος φυσικής αγωγής στην ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου
που αφορά σε κινητικές έννοιες, κινητικές δεξιότητες και δεξιότητες ...
Παρατήρηση και αξιολόγηση της διδακτικής απόδοσης καθηγητών φυσικής αγωγής
(2005)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει τη διδακτική απόδοση
καθηγητών φυσικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης. Στην έρευνα
συμμετείχαν είκοσι (Ν=20) καθηγητές φυσικής αγωγής, Α/θμιας και Β/θμιας
εκπαίδευσης, ...