Εποικοδομητική προσέγγιση της μάθησης : μια εφαρμογή στην εννοιολογική περιοχή της θερμότητας
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κυριακίδου, Ελευθερία Διον.Όνομα Επιβλέποντος
Κουμαράς, Παναγιώτης
Ημερομηνία
2006Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Η παρούσα εργασία ασχολείται με μια σειρά διδασκαλιών, που πραγματοποιήθηκαν
σε μαθητές/τριες 12-13 χρόνων, με αντικείμενο τη μελέτη βασικών εννοιών και
φαινομένων από την εννοιολογική περιοχή της Θερμότητας. Με τη βοήθεια της
διεθνούς βιβλιογραφίας, μελετώνται και παρουσιάζονται οι αρχικές αντιλήψεις των
παιδιών στην αντίστοιχη θεματική ενότητα, οι οποίες και λαμβάνονται υπόψη κατά το
διδακτικό σχεδιασμό. Διερευνώνται οι αρχικές αντιλήψεις των μαθητών και μαθητριών
του δείγματος που χρησιμοποιήθηκε και συγκρίνονται με τις ευρεθείσες κατά τη
βιβλιογραφική ανασκόπηση. Παρουσιάζεται το διδακτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε
και αναλύεται ο τρόπος ανάπτυξής του. Τέλος γίνεται αποτίμηση των μαθησιακών
αποτελεσμάτων της διδακτικής παρέμβασης.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.