Εποικοδομητική προσέγγιση της μάθησης : μια εφαρμογή στην εννοιολογική περιοχή της θερμότητας
Voir/ Ouvrir
Auteur
Κυριακίδου, Ελευθερία Διον.Supervisor name
Κουμαράς, Παναγιώτης
Date
2006Language
el
Sujet
Access
free
Résumé
Η παρούσα εργασία ασχολείται με μια σειρά διδασκαλιών, που πραγματοποιήθηκαν
σε μαθητές/τριες 12-13 χρόνων, με αντικείμενο τη μελέτη βασικών εννοιών και
φαινομένων από την εννοιολογική περιοχή της Θερμότητας. Με τη βοήθεια της
διεθνούς βιβλιογραφίας, μελετώνται και παρουσιάζονται οι αρχικές αντιλήψεις των
παιδιών στην αντίστοιχη θεματική ενότητα, οι οποίες και λαμβάνονται υπόψη κατά το
διδακτικό σχεδιασμό. Διερευνώνται οι αρχικές αντιλήψεις των μαθητών και μαθητριών
του δείγματος που χρησιμοποιήθηκε και συγκρίνονται με τις ευρεθείσες κατά τη
βιβλιογραφική ανασκόπηση. Παρουσιάζεται το διδακτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε
και αναλύεται ο τρόπος ανάπτυξής του. Τέλος γίνεται αποτίμηση των μαθησιακών
αποτελεσμάτων της διδακτικής παρέμβασης.
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.