Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουμαράς, Παναγιώτηςel
dc.creatorΚυριακίδου, Ελευθερία Διον.el
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:54Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.other5827
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14456en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5950
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με μια σειρά διδασκαλιών, που πραγματοποιήθηκαν σε μαθητές/τριες 12-13 χρόνων, με αντικείμενο τη μελέτη βασικών εννοιών και φαινομένων από την εννοιολογική περιοχή της Θερμότητας. Με τη βοήθεια της διεθνούς βιβλιογραφίας, μελετώνται και παρουσιάζονται οι αρχικές αντιλήψεις των παιδιών στην αντίστοιχη θεματική ενότητα, οι οποίες και λαμβάνονται υπόψη κατά το διδακτικό σχεδιασμό. Διερευνώνται οι αρχικές αντιλήψεις των μαθητών και μαθητριών του δείγματος που χρησιμοποιήθηκε και συγκρίνονται με τις ευρεθείσες κατά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Παρουσιάζεται το διδακτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε και αναλύεται ο τρόπος ανάπτυξής του. Τέλος γίνεται αποτίμηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων της διδακτικής παρέμβασης.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΕποικοδομητική προσέγγιση της μάθησης : μια εφαρμογή στην εννοιολογική περιοχή της θερμότηταςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International