Ποιότητα υπηρεσιών & ανάμιξη πελατών αθλητικών κέντρων
Mostra/ Apri
Autore
Κάσσου, ΧαρούλαSupervisor name
Κουστέλιος, Αθανάσιος
Data
2008Language
el
Access
free
Abstract
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της
ανάμιξης πελατών αθλητικών κέντρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 150
πελάτες αθλητικών κέντρων από την ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και της Κύπρου,
77 άνδρες και 73 γυναίκες, με μέσο όρο ηλικίας 29,2 έτη. Για την πραγματοποίηση
της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο, το οποίο
περιλάμβανε ερωτήσεις με δημογραφικά χαρακτηριστικά και τις κλίμακες ποιότητας
και ανάμιξης. Πιο συγκεκριμένα για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών
χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο των Chang και Lee (2004), με 5 ερωτήσεις να
αξιολογούν τη συνολική ποιότητα των αθλητικών υπηρεσιών ενώ για τη διερεύνηση
των επιπέδων ανάμιξης των συμμετεχόντων με την άσκηση χρησιμοποιήθηκε η
Κλίμακα της Ανάμιξης στην Αναψυχή του Kyle και των συνεργατών του (2003) με
11 ερωτήματα. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης συσχέτισης έδειξαν ότι τα επίπεδα
ανάμιξης των συμμετεχόντων κυμάνθηκαν σε σχετικά μέτρια θετικά επίπεδα όσον
αφορά στις τρεις διαστάσεις της ανάμιξης (ελκυστικότητα, αυτοέκφραση και
κεντρικότητα), ενώ προέκυψε μέτρια θετική συσχέτιση μεταξύ των συντελεστών της
ανάμιξης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τα αποτελέσματα της
έρευνας παρέχουν σαφείς ενδείξεις για τη δυνατότητα εφαρμογής των δυο
προαναφερόμενων κλιμάκων για τη διερεύνηση των επίπεδων ανάμιξης των πελατών
και τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στην αναψυχή και
ειδικότερα στην αξιολόγηση των αθλητικών κέντρων.
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.