Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΚάσσου, Χαρούλαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:44:25Z
dc.date.available2015-01-05T21:44:25Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other7462
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1439en
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της ανάμιξης πελατών αθλητικών κέντρων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 150 πελάτες αθλητικών κέντρων από την ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και της Κύπρου, 77 άνδρες και 73 γυναίκες, με μέσο όρο ηλικίας 29,2 έτη. Για την πραγματοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο, το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις με δημογραφικά χαρακτηριστικά και τις κλίμακες ποιότητας και ανάμιξης. Πιο συγκεκριμένα για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο των Chang και Lee (2004), με 5 ερωτήσεις να αξιολογούν τη συνολική ποιότητα των αθλητικών υπηρεσιών ενώ για τη διερεύνηση των επιπέδων ανάμιξης των συμμετεχόντων με την άσκηση χρησιμοποιήθηκε η Κλίμακα της Ανάμιξης στην Αναψυχή του Kyle και των συνεργατών του (2003) με 11 ερωτήματα. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης συσχέτισης έδειξαν ότι τα επίπεδα ανάμιξης των συμμετεχόντων κυμάνθηκαν σε σχετικά μέτρια θετικά επίπεδα όσον αφορά στις τρεις διαστάσεις της ανάμιξης (ελκυστικότητα, αυτοέκφραση και κεντρικότητα), ενώ προέκυψε μέτρια θετική συσχέτιση μεταξύ των συντελεστών της ανάμιξης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρέχουν σαφείς ενδείξεις για τη δυνατότητα εφαρμογής των δυο προαναφερόμενων κλιμάκων για τη διερεύνηση των επίπεδων ανάμιξης των πελατών και τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στην αναψυχή και ειδικότερα στην αξιολόγηση των αθλητικών κέντρων.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗel
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΠοιότητα υπηρεσιών & ανάμιξη πελατών αθλητικών κέντρωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International