Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπαρμπούση, Βασιλικήel
dc.contributor.advisorΒιδάλη, Άνναel
dc.creatorΔελιαλή, Ελένηel
dc.date.accessioned2015-07-08T09:56:43Z
dc.date.available2015-07-08T09:56:43Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/10302en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΓΩΓΗ, ΚΙΝΗΤΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΗ ρυθμική αγωγή με στοιχεία από τη μέθοδο Dalcroze και η συμβολή της στην κατανόηση των εννοιών του χώρου από τα παιδιά της προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International