Η ρυθμική αγωγή με στοιχεία από τη μέθοδο Dalcroze και η συμβολή της στην κατανόηση των εννοιών του χώρου από τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Δελιαλή, ΕλένηΌνομα Επιβλέποντος
Μπαρμπούση, Βασιλική
Βιδάλη, Άννα
Ημερομηνία
2003Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.