Η ρυθμική αγωγή με στοιχεία από τη μέθοδο Dalcroze και η συμβολή της στην κατανόηση των εννοιών του χώρου από τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/10302/P0010302.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Δελιαλή, ΕλένηΌνομα Επιβλέποντος
Μπαρμπούση, Βασιλική
Βιδάλη, Άννα
Ημερομηνία
2003Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.