Sfoglia per Soggetto "ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ"
Items 1-17 di 17
-
Διερεύνηση απόψεων καθηγητών φυσικής αγωγής για την εφαρμογή του προγράμματος καλλιπάτειρα στο δημοτικό σχολείο
(2008)Η σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται από την παγκοσμιοποίηση, η οποία οδηγεί τις κοινωνίες σε καθεστώς αντιφάσεων. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, και στον ελλαδικό χώρο όπου συχνά παρατηρούνται φαινόμενα ρατσισμού, ... -
Επίδραση κοικωνικών παραγόντων στους στόχους επίτευξης και στην παρακίνηση των μαθητών στον αθλητισμό και στο σχολείο
(2009)Κύριοι σκοποί της εργασίας ήταν η διερεύνηση: α) του ρόλου του κλίματος παρακίνησης που δημιουργείται από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής (Φ.Α.)/προπονητή, τη μητέρα και τον καλύτερο φίλο στη διαμόρφωση των στόχων επίτευξης ... -
Επίδραση παρεμβατικών προγραμμάτων ελληνικών παραδοσιακών χορών και αερόβιας γυμναστικής στην καρδιοαναπνευστική αντοχή και ψυχική διάθεση ενηλίκων γυναίκων
(2009)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετήσει τις φυσιολογικές και ψυχολογικές μεταβολές σε ενήλικες γυναίκες από την εφαρμογή παρεμβατικών προγραμμάτων ελληνικών παραδοσιακών χορών και αερόβιας γυμναστικής. Το δείγμα ... -
Η προσέγγιση της πολιτισμικής ετερότητας για μαθητές/τριες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από το μάθημα της φυσικής αγωγής
(2011)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της επίδρασης ενός προγράμματος Φυσικής Αγωγής, προσανατολισμένου στις αρχές του διαπολιτισμικού μοντέλου εκπαίδευσης, στη διαμόρφωση και στη μάθηση συγκεκριμένων ατομικών ... -
Κάπνισμα και αθλητική απόδοση παιδιών γυμνασίου: επίδραση των γονέων μέσα από κοινωνικο-γνωστικές θεωρίες
(2008)Το κάπνισμα είναι μία συνήθεια, που ξαφνιάζει και αναστατώνει τον ανθρώπινο οργανισμό, τον δυσκολεύει και τον καταπονεί μέχρι να την υιοθετήσει, διότι είναι ξένη προς τις φυσιολογικές και βιολογικές λειτουργίες του ... -
Κοινωνική και συναισθηματική μάθηση και αντιλαμβανόμενο περιβάλλον στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2009)Η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση είναι το κομμάτι εκείνο της εκπαίδευσης που αφορά την απόκτηση δεξιοτήτων, όπως η αναγνώριση και ο χειρισμός των συναισθημάτων του εαυτού και των άλλων, το ενδιαφέρον για τους άλλους, ... -
Σύγκριση παραμέτρων φυσικής δραστηριότητας μεταξύ μαθητών γυμνασίου που συμμετέχουν και που δεν συμμετέχουν σε εξωσχολικές αθλητικές δραστηριότητες
(2009)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να όιερευνήσει παραμέτρους της φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές γυμνασίου που γυμνάζονται και δεν γυμνάζονται εξωσχολικά. Στη μελέτη συμμετείχαν 37 μαθητές και μαθήτριες της Β' γυμνασίου ... -
Σχέσεις μεταξύ αντιλαμβανόμενου ηγετικού στιλ διδασκαλίας καθηγητή φυσικής αγωγής και προσανατολισμού στο παιχνίδι μαθητών δημοτικού.
(2013)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξετάσει διαφορές μεταξύ αγοριών- κοριτσιών ως προς το ηγετικό στιλ διδασκαλίας του καθηγητή φυσικής αγωγής και τις προτιμήσεις των παιδιών στο παιχνίδι τους. Οι συμμετέχοντες ήταν 250 ... -
Σχέση της αντιλαμβανόμενης επιχειρηματολογικής ικανότητας των καθηγητών με την ευχαρίστηση των μαθητών στο μάθημα φυσικής αγωγής
(2011)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ της αναλαμβανόμενης επιχειρηματολογικής ικανότητας του καθηγητή και της ευχαρίστησης του μαθητή κατά την διάρκεια του μαθήματος φυσικής αγωγής. Συμμετείχαν, ... -
Φυσικές ικανότητες και φυσική δραστηριότητα μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(2009)Σκοπός της μελέτης ήταν η καταγραφή της φυσικής δραστηριότητας και της φυσικής κατάστασης παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επίσης ερευνήθηκε η επίδραση της σχολικής και εξωσχολικής φυσικής δραστηριότητας στη φυσική κατάστασή ... -
Φυσική δραστηριότητα στο ολοήμερο δημοτικό σχολείο
(2010)Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν η αξιολόγηση της Φυσικής Δραστηριότητας στην οποία συμμετέχουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του Ολοήμερου Δημοτικού σχολείου. Συμμετέχοντες ήταν τα αγόρια (26) και τα κορίτσια (20) που φοιτούν ...