Σχέση της αντιλαμβανόμενης επιχειρηματολογικής ικανότητας των καθηγητών με την ευχαρίστηση των μαθητών στο μάθημα φυσικής αγωγής
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Βογιατζή, ΕιρήνηΌνομα Επιβλέποντος
Μπεκιάρη, Αλεξάνδρα
Ημερομηνία
2011Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ της
αναλαμβανόμενης επιχειρηματολογικής ικανότητας του καθηγητή και της
ευχαρίστησης του μαθητή κατά την διάρκεια του μαθήματος φυσικής αγωγής.
Συμμετείχαν, εθελοντικά, 100 μαθητές (60 αγόρια και 40 κορίτσια) δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης 13-15 ετών από δύο πόλεις της Ελλάδας (Αθήνα και Τρίκαλα). Τα
δεδομένα συλλέχθηκαν με δύο ερωτηματολόγια που εκτός από τα δημογραφικά
στοιχεία των μαθητών, μετρούσαν την επιχειρηματολογία των καθηγητών και την
ευχαρίστηση των μαθητών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι κλίμακες της
επιχειρηματολογίας και της ευχαρίστησης είχαν υψηλό βαθμό αξιοπιστίας. Επίσης, η
ανάλυση συσχέτισης αποκάλυψε πως υπάρχει μια σημαντικά θετική σχέση μεταξύ
της επιχειρηματολογίας του καθηγητή και της ευχαρίστησης του μαθητή στο μάθημα
της φυσικής αγωγής. Περαιτέρω μελέτη σε μεγαλύτερο αριθμό πληθυσμού και σε
μεγαλύτερο εύρος ηλικιών θα μας έδινε επιπλέον σημαντικά στοιχεία για τη σχέση
επιχειρηματολογίας και ευχαρίστησης.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.