Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Μπάρλας, Αχιλλέας"
-
Η επίδραση της δημιουργίας περιεχομένου από χρήστες (UGC) στην αξιοπιστία, στην εμπιστοσύνη και στην πρόθεση αγοράς
Σέμπρου, Άλκηστις-Κυριακή Γ. (2022) -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής δια στόματος επικοινωνίας (eWOM) στις αποφάσεις των καταναλωτών για αγορές
Merkulyeva, Kristina P. (2023) -
Η επίδραση των δραστηριοτήτων marketing στα κοινωνικά δίκτυα στο Zero Moment of Truth και το First Moment of Truth
Ζυγούρα, Παρασκευή Β. (2023) -
Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων στον κλάδο του θεάτρου: η επίδραση στη διά στόματος επικοινωνία
Μουκούλη, Θεοδώρα Α. (2022) -
Ο ρόλος της αξιοπιστίας του infuencer στην αναγνώριση της επωνυμίας και στο word of mouth
Αθανασάκη, Παναγιώτα Λ. (2023) -
Ο ρόλος των brand ambassadors στις αγοραστικές συνήθειες των ηλεκτρονικών καταναλωτών
Τσακνάκη, Ζωή Χ. (2022) -
Συνολική φυσική δραστηριότητα καθ'όλη τη διάρκεια της ζωής σε ένα δείγμα ελληνικού πληθυσμού άνω των 50 ετών
Μπάρλας, Αχιλλέας (2002)