Η επίδραση των δραστηριοτήτων marketing στα κοινωνικά δίκτυα στο Zero Moment of Truth και το First Moment of Truth

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Μπάρλας, Αχιλλέας
Ημερομηνία
2023Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.