Ο ρόλος της αξιοπιστίας του infuencer στην αναγνώριση της επωνυμίας και στο word of mouth
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Μπάρλας, Αχιλλέας
Ημερομηνία
2023Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Collections
- Τεκμήρια υπό επεξεργασία [1084]