Εφαρμογή της θεωρίας των στόχων σε παιδιά με νοητική υστέρηση
Öffnen
Autor
Καραγιώργου, ΑδαμαντίαSupervisor name
Θεοδωράκης, Γιάννης
Datum
2004Language
el
Schlagwort
Access
free
Zusammenfassung
Σκοπός της παρούσης εργασίας ήταν να εξετάσει την επίδραση
ενός προγράμματος καθορισμού στόχων στην βελτίωση της απόδοσης
παιδιών με νοητική υστέρηση Το δείγμα αποτέλεσαν 10 μαθητές του
Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων. Εξετάστηκε η απόδοση τους
στο σουτ σε τέρμα. Ακολούθησε πρόγραμμα έξι εβδομάδων, με την
εφαρμογή προσωπικών στόχων απόδοσης στην πειραματική ομάδα. Τα
αποτελέσματα έδειξαν ότι, υπήρχαν στατιστικά σημαντικές διαφορές
μεταξύ της αρχικής και τελικής μέτρηση της πειραματικής ομάδας.
Ωστόσο, δεν φάνηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ της
ομάδας ελέγχου και της πειραματικής ομάδας. Μολονότι τα
αποτελέσματα της έρευνας αυτής δίνουν ενθαρρυντικά στοιχεία για την
αποτελεσματικότητα της εφαρμογής των στόχων στο συγκεκριμένο
πείραμα, ωστόσο η βελτίωση των παιδιών αναφορικά με την απόδοσή
τους, αποτελεί παρότρυνση για επαναπροσδιορισμό του πειράματος σε
σχέση με το επίπεδο δυσκολίας του.
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.