Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘεοδωράκης, Γιάννηςel
dc.creatorΚαραγιώργου, Αδαμαντίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:43:29Z
dc.date.available2015-01-05T21:43:29Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other4338
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/858en
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης εργασίας ήταν να εξετάσει την επίδραση ενός προγράμματος καθορισμού στόχων στην βελτίωση της απόδοσης παιδιών με νοητική υστέρηση Το δείγμα αποτέλεσαν 10 μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων. Εξετάστηκε η απόδοση τους στο σουτ σε τέρμα. Ακολούθησε πρόγραμμα έξι εβδομάδων, με την εφαρμογή προσωπικών στόχων απόδοσης στην πειραματική ομάδα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, υπήρχαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ της αρχικής και τελικής μέτρηση της πειραματικής ομάδας. Ωστόσο, δεν φάνηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ της ομάδας ελέγχου και της πειραματικής ομάδας. Μολονότι τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής δίνουν ενθαρρυντικά στοιχεία για την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής των στόχων στο συγκεκριμένο πείραμα, ωστόσο η βελτίωση των παιδιών αναφορικά με την απόδοσή τους, αποτελεί παρότρυνση για επαναπροσδιορισμό του πειράματος σε σχέση με το επίπεδο δυσκολίας του.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗel
dc.titleΕφαρμογή της θεωρίας των στόχων σε παιδιά με νοητική υστέρησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International