Εφαρμογή της θεωρίας των στόχων σε παιδιά με νοητική υστέρηση
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καραγιώργου, ΑδαμαντίαΌνομα Επιβλέποντος
Θεοδωράκης, Γιάννης
Ημερομηνία
2004Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Σκοπός της παρούσης εργασίας ήταν να εξετάσει την επίδραση
ενός προγράμματος καθορισμού στόχων στην βελτίωση της απόδοσης
παιδιών με νοητική υστέρηση Το δείγμα αποτέλεσαν 10 μαθητές του
Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων. Εξετάστηκε η απόδοση τους
στο σουτ σε τέρμα. Ακολούθησε πρόγραμμα έξι εβδομάδων, με την
εφαρμογή προσωπικών στόχων απόδοσης στην πειραματική ομάδα. Τα
αποτελέσματα έδειξαν ότι, υπήρχαν στατιστικά σημαντικές διαφορές
μεταξύ της αρχικής και τελικής μέτρηση της πειραματικής ομάδας.
Ωστόσο, δεν φάνηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ της
ομάδας ελέγχου και της πειραματικής ομάδας. Μολονότι τα
αποτελέσματα της έρευνας αυτής δίνουν ενθαρρυντικά στοιχεία για την
αποτελεσματικότητα της εφαρμογής των στόχων στο συγκεκριμένο
πείραμα, ωστόσο η βελτίωση των παιδιών αναφορικά με την απόδοσή
τους, αποτελεί παρότρυνση για επαναπροσδιορισμό του πειράματος σε
σχέση με το επίπεδο δυσκολίας του.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.