Μάρκετινγκ και πολιτιστικός τουρισμός. H συμβολή των ψηφιακών τεχνολογιών
Marketing, cultural tourism and the role of digital technologies
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/82061/27439.pdf.jpg?sequence=6&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Απροσδιόριστο/Unspecified
Όνομα Επιβλέποντος
Πεντάζου, Ιουλία
Ημερομηνία
2023Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμού και Δημιουργικών Μέσων και Βιομηχανιών.