Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΜαργαρίτη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2015-06-09T09:06:29Z
dc.date.available2015-06-09T09:06:29Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other3911
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/6878en
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία μελετά την επίδραση των κοινωνικών ιστοριών στη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε έναν μαθητή ηλικίας 10 ετών. Οι συμπεριφορές - στόχοι της έρευνας ήταν τρεις: α) το τραγούδι που εκδήλωνε κατά τη διάρκεια των διδακτικών ωρών, β) ο τρόπος που ο μαθητής καθόταν στην καρέκλα του και γ) το πότε και πως μπορούσε να φιλήσει μια φίλη του. Για την εκτέλεση της διδακτικής παρέμβασης χρησιμοποιήθηκε το πειραματικό σχέδιο ΑΒΑ. Για τον σκοπό αυτό συντάχθηκαν τρεις κοινωνικές ιστορίες, μια για κάθε συμπεριφορά στόχο της έρευνας και η παρουσίαση τους έγινε με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν την κατάκτηση των συμπεριφορών - στόχων της έρευνας και την θετική επίδραση του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην διδασκαλία των ατόμων με αυτισμό.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΜΟΣel
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΔιδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε ένα παιδί με αυτισμό : με τη μέθοδο των κοινωνικών ιστοριώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International