Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουθούρης, Χαρίλαοςel
dc.creatorΜπεταβατζή, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:43:12Z
dc.date.available2015-01-05T21:43:12Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.other1830
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/675en
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής ήταν να ορισθούν και στη συνέχεια να κατηγοριοποιηθούν οι παράγοντες που χαρακτηρίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται στα ελληνικά χιονοδρομικά κέντρα. Συνολικά 301 επισκέπτες χιονοδρόμοι από 4 διαφορετικά κέντρα (Βασιλιτσά, Παρνασσός, Σέλι, 3-5 Πηγάδια) συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια που κατέγραψαν: α) τις προσδοκίες των πελατών - χιονοδρόμων για άριστη ποιοτική παροχή υπηρεσιών σε χιονοδρομικά κέντρα καθώς και το βαθμό σημαντικότητας έκαστου παράγοντα εξ αυτών β) τα πιστεύω τους ως προς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των υπηρεσιών που προσφέρει το χιονοδρομικό κέντρο που βρέθηκαν την ημέρα της έρευνας και που βαθμολόγησαν. Τα αποτελέσματα μετά από ανάλυση συχνοτήτων οδήγησαν στην ομαδοποίηση των παραγόντων ποιότητος οι οποίοι συγκρινόμενοι με τους αντίστοιχους παράγοντες του φημισμένου ερωτηματολογίου SERVQUAL (Parasuraman, 1998), βρέθηκε ότι έχουν αρκετές ομοιότητες. Ακολούθησε η τροποποίηση των ερωτήσεων για κάθε παράγοντα ποιότητος του πρωτότυπου ώστε να προσαρμοστεί στις ανάγκες της αγοράς των Ελληνικών Χιονοδρομικών Κέντρων. Η συνεισφορά της εργασίας αυτής στο χώρο των υπαιθρίων δραστηριοτήτων και υπηρεσιών αναψυχής, θεωρείται σημαντική διότι: α) επιχειρεί για πρώτη φορά την εφαρμογή του SERVQUAL στον χώρο των χιονοδρομικών κέντρων, β) βοηθά μελλοντικά στην πληρέστερη κάλυψη των ποιοτικών προσδοκιών και αναγκών των ελλήνων χιονοδρόμων, γ) ενημερώνει τις διοικήσεις των χιονοδρομικών κέντρων για τις επιθυμίες των πελατών τους, συμβάλλοντας έτσι στον περιορισμό παραλείψεων, στη βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών και τελικά στην μελλοντική τους κερδοφορία.el
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝel
dc.subject.otherΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑel
dc.subject.otherΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΠαράγοντες που καθορίζουν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών στα ελληνικά χιονοδρομικά κέντραel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International