Εμφάνιση απλής εγγραφής

Teachers' perspectives on the children's literary book and its effectiveness as a tool for promoting environmental awareness in preschool education

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΡουσσάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorΦυτσιλή, Μαρίναel
dc.date.accessioned2022-11-18T11:18:02Z
dc.date.available2022-11-18T11:18:02Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other25992
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/60440
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16863
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠεριβαλλοντική εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subjectΑειφορική ανάπτυξη -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subjectΠεριβάλλον -- Προστασίαel
dc.subjectΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς το παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο και την αποτελεσματικότητά του, σαν μέσο ευαισθητοποίησης για την αειφορία και το περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.titleTeachers' perspectives on the children's literary book and its effectiveness as a tool for promoting environmental awareness in preschool educationen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜατσιώρη, Στεριανήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International