Οι απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς το παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο και την αποτελεσματικότητά του, σαν μέσο ευαισθητοποίησης για την αειφορία και το περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση
Teachers' perspectives on the children's literary book and its effectiveness as a tool for promoting environmental awareness in preschool education
Ver/
Autor
Φυτσιλή, ΜαρίναCommittee member
Ματσιώρη, Στεριανή
Supervisor name
Μπότσογλου, Καφένια
Ρουσσάκης, Ιωάννης
Fecha
2022Language
el
Materia
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.