Επικοινωνιακή πρόσβαση και αυτοσυνηγορία των κωφών μαθητών στο γενικό σχολείο: μία μελέτη περίπτωσης
Communication access and self-advocacy skills of deaf students in general education settings: a case study
dc.contributor.advisor | Νικολαραΐζη, Μάγδα | el |
dc.contributor.advisor | Αργυρόπουλος, Βασίλειος | el |
dc.creator | Καμπασακάλη, Παναγιώτα Π. | el |
dc.date.accessioned | 2022-04-17T09:56:48Z | |
dc.date.available | 2022-04-17T09:56:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 24580 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/59195 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Άτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Κωφοί -- Εκπαίδευση | el |
dc.title | Επικοινωνιακή πρόσβαση και αυτοσυνηγορία των κωφών μαθητών στο γενικό σχολείο: μία μελέτη περίπτωσης | el |
dc.title | Communication access and self-advocacy skills of deaf students in general education settings: a case study | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |