Mostra i principali dati dell'item

Communication access and self-advocacy skills of deaf students in general education settings: a case study

dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΚαμπασακάλη, Παναγιώτα Π.el
dc.date.accessioned2022-04-17T09:56:48Z
dc.date.available2022-04-17T09:56:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24580
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59195
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΚωφοί -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΕπικοινωνιακή πρόσβαση και αυτοσυνηγορία των κωφών μαθητών στο γενικό σχολείο: μία μελέτη περίπτωσηςel
dc.titleCommunication access and self-advocacy skills of deaf students in general education settings: a case studyen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International