Το ψηφιακό marketing ως εργαλείο στρατηγικής στη σύγχρονη φαρμακοβιομηχανία
Digital marketing as marketing strategy tool in modern pharmaceutical industry
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/58884/24828.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Τσικρικά, ΦωτεινήΌνομα μέλους επιτροπής
Ζωγράφος, Σπυρίδωνας Ε.
Ξενάκης, Αριστοτέλης
Όνομα Επιβλέποντος
Πλέτσα, Βασιλική
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας.