Mostrar el registro sencillo del ítem
Μαθησιακές δυσκολίες με ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς σε ενήλικες: έρευνα σε φοιτητικό πληθυσμό και η σύνδεσή τους με στρατηγικές μελέτης και άγχος εξετάσεων
Learning difficulties in adults with self-report questionnaire: research in university student population and their connection with learning strategies and test anxiety
dc.contributor.advisor | Ρούση-Βέργου, Χριστίνα Ι. | el |
dc.creator | Γραντζή, Αικατερίνη-Γεωργία E. | el |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T21:35:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T21:35:09Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23945 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/57753 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14176 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευση (Ανώτατη) | el |
dc.subject.other | Φοιτητές με δυσκολίες -- Εκπαίδευση (Ανώτατη) | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια -- Έρευνα | el |
dc.title | Μαθησιακές δυσκολίες με ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς σε ενήλικες: έρευνα σε φοιτητικό πληθυσμό και η σύνδεσή τους με στρατηγικές μελέτης και άγχος εξετάσεων | el |
dc.title | Learning difficulties in adults with self-report questionnaire: research in university student population and their connection with learning strategies and test anxiety | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.contributor.committeeMember | Λουάρη, Μαρίνα | el |