Μαθησιακές δυσκολίες με ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς σε ενήλικες: έρευνα σε φοιτητικό πληθυσμό και η σύνδεσή τους με στρατηγικές μελέτης και άγχος εξετάσεων
Learning difficulties in adults with self-report questionnaire: research in university student population and their connection with learning strategies and test anxiety
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/57753/23945.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Ver/
Committee member
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Λουάρη, Μαρίνα
Supervisor name
Ρούση-Βέργου, Χριστίνα Ι.
Fecha
2021Language
el
Materia
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.