Μαθησιακές δυσκολίες με ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς σε ενήλικες: έρευνα σε φοιτητικό πληθυσμό και η σύνδεσή τους με στρατηγικές μελέτης και άγχος εξετάσεων
Learning difficulties in adults with self-report questionnaire: research in university student population and their connection with learning strategies and test anxiety

Voir/ Ouvrir
Committee member
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Λουάρη, Μαρίνα
Supervisor name
Ρούση-Βέργου, Χριστίνα Ι.
Date
2021Language
el
Sujet
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.