Διακαλλιτεχνικές προσεγγίσεις στην ποίηση: διδακτικές προτάσεις για το δημοτικό σχολείο
When painting and poetry meet in the classroom: teaching proposals for elementary school
dc.contributor.advisor | Παπαρούση, Μαρία | el |
dc.contributor.advisor | Γκουτενσβάγκερ, Έρρικα | el |
dc.creator | Κανάκη, Θεοδώρα-Μαρία Χ. | el |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T11:40:25Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T11:40:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23226 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56566 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Νεοελληνική ποίηση -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Εικαστικές τέχνες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Παιδιά -- Αισθητική αγωγή | el |
dc.subject.other | Διδασκαλία -- Μεθοδολογία | el |
dc.title | Διακαλλιτεχνικές προσεγγίσεις στην ποίηση: διδακτικές προτάσεις για το δημοτικό σχολείο | el |
dc.title | When painting and poetry meet in the classroom: teaching proposals for elementary school | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |